ملف شخصي


أخر التعليقات

ده حقيقى يا جماعة...كاميرا نوكيا n8أفضل من سامسونج s3 - منذ 4 سنة

طيب مفيش أخبار إذا كان الجهاز دة مزود ب 2 خط ولا خط 1 لأنها سمة فى الأجهزة الصينى.. لو ب 2 خط هيكسسر الدنيا بالإمكانيات دى كلها. - منذ 4 سنة

على رأى المثل المصرى.. إل معاة قرش محيره يشترى حمام ويطيره الفلوس دى لو إتحطت فى مستشفى 57357 مثلا.. تشترى كام سرير لكام طفل مريض بالسرطان اللعين وتنقذ كام روح وتفرح كام أسرة من أسر الأطفال دول! - منذ 4 سنة

إمتى بقى التقنية التكنولوجية توصل لتحقيق البطارية التى ظهرت فى فيلم knight - منذ 4 سنة

كنت أظن إن نوكيا ستدخل السوق بجهاز أندرويد يكتسح السوق العالمى لتشوق المستخدمين لهاتف نوكيا يعمل بأندرويد إلا أن نوكيا خييبت الآمال بهذا الجهاز التافه مع إن نوكيا لو أنتجت جهاز بقوة لوميا 1520 بس يعمل بأندرويد كيت كات مثلا لكانت قد باعت منه ما لا يقل عن 500ألف قطعة خلال أقل من عام وبنفس سعر الجهاز الباهظ الحالى - منذ 4 سنة


آخر التعليقات في مجتمع كيونوتك

ده حقيقى يا جماعة...كاميرا نوكيا n8أفضل من سامسونج s3 - منذ 4 سنة

ده حقيقى يا جماعة...كاميرا نوكيا n8أفضل من سامسونج s3 - منذ 4 سنة

طيب مفيش أخبار إذا كان الجهاز دة مزود ب 2 خط ولا خط 1 لأنها سمة فى الأجهزة الصينى.. لو ب 2 خط هيكسسر الدنيا بالإمكانيات دى كلها. - منذ 4 سنة

طيب مفيش أخبار إذا كان الجهاز دة مزود ب 2 خط ولا خط 1 لأنها سمة فى الأجهزة الصينى.. لو ب 2 خط هيكسسر الدنيا بالإمكانيات دى كلها. - منذ 4 سنة

على رأى المثل المصرى.. إل معاة قرش محيره يشترى حمام ويطيره الفلوس دى لو إتحطت فى مستشفى 57357 مثلا.. تشترى كام سرير لكام طفل مريض بالسرطان اللعين وتنقذ كام روح وتفرح كام أسرة من أسر الأطفال دول! - منذ 4 سنة


آخر المواضيع في مجتمع كيونوتك

لا يوجد